online prescription solutions
online discount medstore
pills online
get generic viagra online
get generic viagra online
order viagra online
order generic viagra
buy generic viagra online
order generic viagra
get viagra
order generic viagra
order generic viagra online
buy viagra online
buy generic viagra online
get viagra
order viagra
get viagra online
get viagra online
order generic viagra online
get generic viagra online
buy generic viagra
get viagra online
get generic viagra
order viagra
get generic viagra
get generic viagra
buy viagra online
order viagra online
order viagra
buy viagra
buy viagra
buy viagra
order generic viagra online
buy generic viagra online
buy generic viagra
buy viagra online
buy generic viagra
get viagra
order viagra online

METROPOLA VIRTUALĂ

10
02
14

Pentru a promova “Soluții complete pentru afacerea ta”, Kinecto si METRO Romania au lansat METROPOLA: propriul tău oraş creat din obiecte pentru birou. Cu ajutorul aplicatiei de Facebook, peste 3000 de persoane şi-au creat METROPOLA si au promovat-o printre prieteni, pentru a strange cel mai mare punctaj. Premiile au constat in produse de birotica si un scaun directorial creat special pentru cei care isi petrec multe ore la birou.

 

Untitled

Postat de Corina Craja pe 10/02/2014 | No Comments
Categorie: Kinecto news

Numerologul

17
01
14

Pentru a întâmpina anul 2014, Kinecto alături de Unilever au dezvoltat aplicația de Facebook Coccolino Numerologul, La începutul acestui an, fanii balsamului Coccolino au accesat aplicația pentru a primi un mesaj personalizat de la drăgălașul ursuleț. În perioada campaniei, s-au înregistrat aproximativ 13.000 de utilizatori activi și s-au trimis peste 100.000 de invitații de participare. În urma lansării aplicației, pe pagina Coccolino s-au înregistrat peste 10.000 de fani noi.

 

vizual_aplicatie_3

Postat de Corina Craja pe 17/01/2014 | No Comments
Categorie: Kinecto news

Matei Șerban: Circus Is Coming to Town

05
12
13

 

flyer event

7 lucrări pe pânză, teme inspirate din evenimente publice care au marcat acest an, atmosferă fascinantă şi inconfundabilă. Pe scurt, “Circus Is Coming to Town”, expoziția de pictură semnată Matei Serban. Deschiderea are loc Marți, 10 Decembrie 2013, în sediul Bibliotecii Naționale a României ( Splaiul Unirii Nr 22) şi reuneşte toată munca artistului din ultimul an. Ne bucurăm să susținem această expoziție şi implicit un pictor recunoscut după un limbaj plastic propriu, care dă viață unor personaje captivante, prinse constant în delirul societății contemporane.

 

caravana-pt-net

 

Postat de Corina Craja pe 05/12/2013 | No Comments
Categorie: Kinecto news

Proiectul Bursa Binelui, câștigător la Internetics 2013

11
10
13

 

carton_fata

 

Bursa Binelui, proiect susținut de BCR și singura platformă online unde donațiile sunt necomisionate, a fost premiată aseară în cadrul galei Internetics la secțiunea Social campaigns, Political and Awareness Messages.

 

 Bursa Binelui este singura platformă online unde donațiile sunt necomisionate, încurajând astfel și donatorii care vor să participe cu sume mici.

 Challenge: Creșterea awareness-ului, în momentul lansării, asupra unicii platforme CSR online – Bursa Binelui, susținută în mod activ de către BCR. Platforma permite oricărei persoane să facă donații lipsite de orice taxe către ONG-uri, simple sau recurente, începând cu suma de 5 Lei (~1 EUR).
Ideea: Am atras atenția cu o simplă întrebare: Este foarte ușor să dai Like și Share unei cauze sociale, dar acest lucru ajută în vreun fel sau altul cauza respectivă? Ne-am propus ca lumea să se gândească realmente la acest lucru iar în plan secundar să îi motivăm să ajute și să se implice în cazuri reale.
Ca teaser, am întrebat 40 de bloggeri cunoscuți o simplă întrebare : Cum ar fi ca un Like să coste 5 Lei?
În paralel, am lansat un infografic despre obiceiurile românilor în Social Media, având în vedere Likenumărul de Like-uri.
Reveal. Bloggerii au primit și răspunsul: cei 5 lei ar ajuta cauzele sociale de pe Bursa Binelui. Ulterior, am lansat pagina de Facebook Bursa Binelui împreună cu o aplicație care analiza interacțiunea utilizatorului pe Facebook și la final îi recomanda să susțină cauzele ONG-urilor, pe lângă Like-urile și Share-urile implicite.
Campania a fost susținută cu un buget media minim pentru bannere și ad-uri Facebook.
  
 Rezultate:
Bloggerii s-au implicat în campanie și, alături de miile de accesări ale aplicației și share-uri ale infograficului, au avut un reach de aproape 1.500.000 persoane în momentul lansării.

Postat de Corina Craja pe 11/10/2013 | No Comments
Categorie: Kinecto news

Bine faci, bine primești

30
07
13

 

 

Platforma CSR online Bursa Binelui, susținută de BCR, a fost nominalizată în cadrul Digital Communication Awards 2013, la categoria CSR Communication. 
Echipa Kinecto așteaptă cu pumnii strânși ceremonia de premiere din 20 septembrie.

 Bursa Binelui este singura platformă online unde donațiile sunt necomisionate, încurajând astfel și donatorii care vor să participe cu sume mici.

Challenge: Creșterea awareness-ului, în momentul lansării, asupra unicii platforme CSR online – Bursa Binelui, susținută în mod activ de către BCR. Platforma permite oricărei persoane să facă donații lipsite de orice taxe către ONG-uri, simple sau recurente, începând cu suma de 5 Lei (~1 EUR).
 
Ideea: Am atras atenția cu o simplă întrebare: Este foarte ușor să dai Like și Share unei cauze sociale, dar acest lucru ajută în vreun fel sau altul cauza respectivă? Ne-am propus ca lumea să se gândească realmente la acest lucru iar în plan secundar să îi motivăm să ajute și să se implice în cazuri reale.
Ca teaser, am întrebat 40 de bloggeri cunoscuți o simplă întrebare : Cum ar fi ca un Like să coste 5 Lei?
În paralel, am lansat un infografic despre obiceiurile românilor în Social Media, având în vedere Likenumărul de Like-uri.
Reveal. Bloggerii au primit și răspunsul: cei 5 lei ar ajuta cauzele sociale de pe Bursa Binelui. Ulterior, am lansat pagina de Facebook Bursa Binelui împreună cu o aplicație care analiza interacțiunea utilizatorului pe Facebook și la final îi recomanda să susțină cauzele ONG-urilor, pe lângă Like-urile și Share-urile implicite.
Campania a fost susținută cu un buget media minim pentru bannere și ad-uri Facebook.

 Rezultate:
Bloggerii s-au implicat în campanie și, alături de miile de accesări ale aplicației și share-uri ale infograficului, au avut un reach de aproape 1.500.000 persoane în momentul lansării.

Postat de Corina Craja pe 30/07/2013 | No Comments
Categorie: Kinecto news

Contact

Ne gasiti in Bucuresti, pe Str. Grigore Mora, nr. 11, sector 1 sau la office [at] kinecto [dot] ro ori la numarul de telefon (+4021) 231 21 21.

Despre

Blogul Kinecto: vei gasi aici noutati din marketing si publicitate, cele mai noi proiecte la care lucram, studii de caz interesante, review-uri de campanii de promovare precum si resurse utile din industrie.

Galerie foto

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from Kinecto. Make your own badge here.