Kinecto și METRO promovează 2 tineri inventatori români în aplicația “Cursa spre succes”

23
09
14

 

 cursa_2

Agenția de comunicare digitală Kinecto a dezvoltat pentru clientul METRO Cash&Carry aplicația de Facebook “Cursa spre succes”, care îi aduce în prim-plan pe doi dintre cei mai de succes tineri inventatori și antreprenori români: Ionuț Budişteanu şi Raul Oaida. Aplicația face parte din campania “Pregătește-te de școală”, ce promovează catalogul cu articole pentru preșcolari, școlari, liceeni, cadouri și idei de gustări.

“Într-o perioadă în care promovabilitatea examenului de bacalaureat este atât de scăzută, ce motivație le mai putem oferi elevilor să învețe bine? Le arătăm cât de departe au ajuns alții ca ei: Raul și Ionut sunt dovada ca școala e cool, ca poți face lucruri extraordinare și cât ești elev. Daca înveți cu placere, poți să ajungi ca ei: de aceea METRO iți ofera și modele, și cele mai bune rechizite.” declară Denisa Armașu, Senior Copywriter.

Ionuț Budişteanu (21 de ani) este câștigătorul marelui premiu Gordon E. Moore al concursului “Intel International Science and Engineering Fair”, iar Raul Oaida (20 de ani) este co-inventatorul primei mașini construite din piese LEGO®, care funcționează cu aer comprimat. Cei doi le oferă utilizatorilor aplicației posibilitatea de a alege cu ce masină intră în Cursa spre succes: maşina fără şofer, inventată de Ionuț, sau maşina din piese LEGO® a lui Raul.

Odată ce și-au ales unul din cele doua mijloace neconvenționale de transport, userii trebuie să conducă mașina cu viteză pe un drum pe care apar bonusuri, dar și obstacole, și să termine cursa cu brio. Trei dintre cei care ajung la linia de finish vor câștiga, prin tragere la sorți, unul dintre premiile METRO: o tabletă, un ghiozdan pentru şcoală, o rachetă din piese LEGO sau un logo creat de Ionuț.

“Ideea aplicației mi-a plăcut de la început pentru că e simplă, memorabilă, promovează tineri originali cu idei remarcabile, le oferă modele copiilor și vorbește despre învățătură dintr-o perspectivă amuzantă. Le amintește copiilor isteți că e important să învețe și să viseze, să își dorească lucruri aparent imposibile. Sper ca în viitor să auzim despre mulți alți tineri cu idei năstrușnice aduse la realitate”, declară Ioana Nicolae, Online Marketing Coordinator METRO Cash&Carry.

Tu cum te descurci in fața obstacolelor? http://bit.ly/Cursa-spre-succes

 

 

Postat de Corina Craja pe 23/09/2014 | No Comments
Categorie: Kinecto news

Kinecto caută: programator cu experiență’); DROP TABLE users;–

08
08
14

kinecto-dev

Postat de Corina Craja pe 08/08/2014 | No Comments
Categorie: Kinecto news

Sony One Stadium Live, by Isobar

10
06
14
Clipboard07

 

Platforma One Stadium Live, creată de Isobar pentru Sony, se bucură deja de peste un million de vizite obținute fără suport media.

 

Prima rețea socială din lume dedicată evenimentului FIFA World Cup™ din Brazilia oferă utilizatorilor posibilitatea de a fi la curent cu fiecare subiect fotbalistic discutat, din orice țară și în orice moment. Această platformă unică adună conținutul relevant pentru campionatul mondial de pe toate site-urile de socializare și îl poate reda în mai multe limbi (printre care engleza, franceza, spaniola și japoneza), în funcție de preferințele utilizatorului.

 

Postat de Corina Craja pe 10/06/2014 | No Comments
Categorie: Kinecto news

METROPOLA VIRTUALĂ

10
02
14

Pentru a promova “Soluții complete pentru afacerea ta”, Kinecto si METRO Romania au lansat METROPOLA: propriul tău oraş creat din obiecte pentru birou. Cu ajutorul aplicatiei de Facebook, peste 3000 de persoane şi-au creat METROPOLA si au promovat-o printre prieteni, pentru a strange cel mai mare punctaj. Premiile au constat in produse de birotica si un scaun directorial creat special pentru cei care isi petrec multe ore la birou.

 

Untitled

Postat de Corina Craja pe 10/02/2014 | No Comments
Categorie: Kinecto news

Numerologul

17
01
14

Pentru a întâmpina anul 2014, Kinecto alături de Unilever au dezvoltat aplicația de Facebook Coccolino Numerologul, La începutul acestui an, fanii balsamului Coccolino au accesat aplicația pentru a primi un mesaj personalizat de la drăgălașul ursuleț. În perioada campaniei, s-au înregistrat aproximativ 13.000 de utilizatori activi și s-au trimis peste 100.000 de invitații de participare. În urma lansării aplicației, pe pagina Coccolino s-au înregistrat peste 10.000 de fani noi.

 

vizual_aplicatie_3

Postat de Corina Craja pe 17/01/2014 | No Comments
Categorie: Kinecto news

Contact

Ne gasiti in Bucuresti, pe Str. Grigore Mora, nr. 11, sector 1 sau la office [at] kinecto [dot] ro ori la numarul de telefon (+4021) 231 21 21.

Despre

Blogul Kinecto: vei gasi aici noutati din marketing si publicitate, cele mai noi proiecte la care lucram, studii de caz interesante, review-uri de campanii de promovare precum si resurse utile din industrie.

Galerie foto

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from Kinecto. Make your own badge here.